Sakura Quest
Yoshino faces her first trial as queen: sell one thousand boxes of the tourist board's mistakenly-ordered snacks before their expiration date is up!
Yoshino investigates the town's passion for kabura, which leads to a strange showdown between their two kabura-based mascots!
The Queen and her Ministers come up with some exciting ideas to promote Manoyama wood-carving! Unfortunately, not all of the locals are thrilled.
Yoshino recruits a local artist to help the team design a big project for Manoyama Sculpture. Meanwhile, Sanae reflects on her work and its meaning.
Manoyama is the setting for a new zombie movie. The Ministers are on the scene, helping out with the shoot, but for some reason Maki is reluctant to get involved.