Salvation, Swallowed by the Nest
Despite finally making her debut, rookie idol Ama Minase (Tamami Sakaguchi) has had a rough time due to her group members' constant bullying. Her luck seems to take a turn when she runs into actor Chiaki Hosho (NOA) on the set of a television show, who picks up on her interest in acting. Chiaki is drawn in by Ama's sweet, innocent personality, but begins to try and seduce Ama when his friend proposes a bet on whether or not Chiaki can win Ama over. However, Chiaki's feelings grow darker and more possessive when Ama starts to grow closer to another actor, even though Ama seems to reciprocate affection for Chiaki. The tension between them reaches a boiling point when an old acquaintance of Chiaki's reappears, forcing Chiaki to reckon with who he was – and who he wants to become. This drama was based on the manga of the same name by Kotoko and Kamo.