Sam's Zookeeper Challenge Sam's Zookeeper Challenge
It’s feeding time at the giraffe house. Watch as Sam tries to satisfy the bottomless stomachs of a few giant but gentle giraffes on this episode of Sam’s Zookeeper Challenge.