Sarazanmai
The setting is Asakusa. One day, second-years in middle school Kazuki Yasaka, Toi Kuji, and Enta Jinnai meet Keppi, a mysterious kappa-like creature, who steals their shirikodama and transforms them into kappas. "To return to your original forms," Keppi tells them, "you must fight the zombies and take the shirikodama from them." Can the boys connect with each other and steal the zombies' shir...
Having no way to express his feelings for Kazuki, all Enta can do is to try to get him back in the soccer club.
Kazuki needs Toi’s help to take over Sara’s fan meet. Meanwhile, Toi has his own demons to fight.
Kazuki’s plot to highjack Sara’s fan meet goes sideways when it turns out there’s more to her than meets the eye.