Sasaki and Miyano Sasaki and Miyano
The school year slowly marches forward. As Sasaki and Miyano's relationship deepens, the other guys at school take notice. Sasaki struggles with the intensity of his feelings.
As Miyano continues lending Sasaki BL manga, he worries he might be bringing Sasaki negative attention. Miyano begins to question the nature of Sasaki's relationship with him.
Sasaki becomes less and less able to hide his feelings. Ogasawara gets fujoshi help from a fudanshi. Miyano continues to question his relationship with Sasaki.
Sasaki finally decides to tell Miyano how he feels. However, Sasaki's nerves get to him and make him say the wrong thing. Can he find a way to fix his mistake?
Despite pouring over the issue, Miyano struggles to define how he feels about Sasaki. In a rare moment alone with Sasaki, Miyano works up the courage to address his feelings.