Savage Kingdom
Leopard's Rock
Saba is the most resourceful hunter the Savage Kingdom has seen – virtually invisible she hunts and lives alone. But she is to be cruelly tested when she tries to raise her two cubs in a cauldron of warring predators. It will bring this supreme leopard to the brink of survival.
The Pale Pack
A small family of wild dogs is on the run desperately looking for a safe place to raise six, tiny puppies, but the Savage Kingdom will test them to the limit. The sanctuary they seek is filled with rivals who stand in their way and predators who want to eat their puppies. Only the resolve of their dedicated leaders, Teemana and Malao, can save them.