Say Yes to the Dress Quinceañera Say Yes to the Dress Quinceañera
With elements of a fashion show, brides' stories and family therapy, the series reveals the challenges that each of the professionals faces when fulfilling brides' wishes on the most important day of their lives.
Elizabeth Spataro / Laura Martínez
Elizabeth turned 15 during the pandemic and the celebration was a failure. Laura celebrated with a small event but dreamed of a big party.
Isabella dreams of shining in Hollywood and being famous. Melanie wants to celebrate 15 years by continuing a family tradition.
Nicole is very conservative with her clothes and doesn't have a very clear definition. Sophia wants a golden dress with a pearl crown.
Valéria wants her fifteenth birthday celebration to be different. Alisson will celebrate her quinceañera marked by her musical passion.
Ana Francescka dreams of a Hollywood night. For her party, Diedra wants a dress with a sweetheart neckline, but her father refuses.
Sienna isn't having a big party, but she doesn't want to give up her dress and photos. Mahaly has already started planning for her 15th birthday.