Scandalous: Chappaquiddick
The Bridge
Sen. Ted Kennedy and his entourage threw a party on Chappaquiddick for staffers who worked on Bobby Kennedy's campaign for president... then tragedy struck. The senator's car was found overturned in a nearby pond with Mary Jo Kopechne's body inside.