Scarpetta
Renowned forensic pathologist Dr. Kay Scarpetta returns to her position as Virginia's Chief Medical Examiner, where she investigates a haunting murder with eerie reminders from her first big case decades ago. In 1998, Scarpetta works alongside Detective Pete Marino and FBI Agent Benton Wesley as they investigate a series of brutal stranglings. Based on the best-selling novels by Patricia Cornwell.