Science Fell in Love, So I Tried to Prove It Science Fell in Love, So I Tried to Prove It
What happens when a science-inclined girl and boy who are deeply passionate about research fall in love? An intelligent woman named Himuro Ayame who is a science graduate student at Saitama University happens to ask fellow science grad student Yukimura Shinya out. Of course, there’s no logical reason for this love! But as a science and engineering major, not being able to logically prove lo...