Scott's Vacation House Rules
Real estate expert and contractor Scott McGillivray shows homeowners how to unlock their vacation property's full rental potential. He offers tips on how to transform the most neglected and unlivable of spaces into showstopping pieces of paradise.
Rustic Retreat
Scott and Debra transform an outdated cabin into a family friendly homestead with modern amenities.
Scott and Debra turn a lakeside cabin into a fun and profitable vacation property using some 1980s inspiration.
Scott and Debra turn a family vacation home into a money-making rental that preserves the love and charm of previous generations.
Scott and Debra use a property's abundant local wildlife as inspiration for a bird-themed renovation.
Scott and Debra transform a father and son's boring investment into a money maker that's all about the fun and games.
Scott and Debra aim to capitalize on a boathouse's layout and location as they transform the rundown relic into a bohemian beauty.