SEA HUNTERS
Orcas vs. Humpback
Marine biologists Eve Jourdain and Richard Kaoliussen have spent two years studying the orcas in Norway, where they have adapted the carrousel technique to their habitat.
Here, on the beaches of Patagonia, as a sea lion pup learns to swim, predators are preparing an attack on him, one that will be fatal.
Under the burning sun of Cape Cross, large colonies of seals gather on Namibia's Skeleton Coast...The males, who can weigh up to 360 kg, patrol the territory to protect.
In the heart of the Valdees Peninsula, in Patagonia, whales are regularly hunted by a predator whose diminutive size hides its gruesome intentions: the seagull.