Searching for the Mayas
Fusing high culture with street thrills, ancient history and modernity, Madars Apse, Jaako Ojanen, Zack Wallin and Angelo Caro take an unprecedented journey. With a unique twist on adventure tourism, a new agenda in skateboard road trips is set.
Guatemala City to Tikal
In Guatemala City Madars Apse and the guys find prime skate terrain in the urban setting. Watch as they meet the locals, eat some good food and tear up the streets on their boards.
Belize to Chetumal
The locals of Belize warmly welcomed Madars Apse and the rest of the crew and even wanted a chance to join in on their skateboarding. Then the guys took a boat to discover more ruins and find some prime skate spots.
The guys skate in the streets of the Mexican city Chetumal then get back on the road to head for Merida. They make a couple stops for incredible swimming spots before finding more prime skating that Mexico has to offer.