Seasons Of Blossom
In the aftermath of a tragic event at Seoyeon High School six years ago, the lives of past and present students are intertwined. Lee Ha Min (Seo Ji Hoon), a seemingly joyful student haunted by inner darkness, and Han So Mang (So Ju Yeon), a shy but compassionate girl, are connected to present-day students Lee Jae Min (Kim Min Kyu), Yoon Bo Mi (Kang Hye Won), Kang Sun Hee (Oh Yoo Jin), and Choi Jin Young (Yoon Hyun Soo). Each character carries hidden pain and complexity as they navigate the challenges of adolescence and impending adulthood. Their interconnected stories explore themes of love, loss, and personal growth. Based on a webtoon by Hongduck and illustrated by Nemone, this is a 2022 South Korean drama series directed by Wang Hye Ryung.