Seasons of the Wild
Rainy season arrives in the Florida Everglades, a stark contrast to the dry winter that preceded it. For the wildlife that inhabits the marshes, slews, wetland prairies, and swamps of this dazzlingly unique ecosystem, adapting to the flood is a question of survival.