Second Chance Stage
Ordinary people with extraordinary talents bring their dreams back to life with this talent competition that offers a second chance at the spotlight.
A second group sings, performs stand up, plays saxophone, and step dances to compete for the chance to advance to the finale.
A grocer, client specialist, rancher, financial planner and a teacher take the stage for their chance to achieve their long-delayed dreams.
A singing waitress, guitar-shredding grandma, energetic dance instructor, comedic ad exec and a flute playing iron worker get their shot at fame.
On the eve of the finale, the judges choose between six showstopping performances, including a jump rope team, dancers, stand-ups and a jazz crooner.