Second Sight Second Sight
Clive Owen (Closer, Children of Men) stars as DCI Ross Tanner, a detective in the Specialist Elite Murder Unit with a potentially career-ending problem: his eyesight is rapidly fading. Tanner works diligently to protect the innocent-and his secret-in this riveting British drama.