Secret Level
"SECRET LEVEL is a new adult animated anthology series featuring original stories set within the worlds of some of the world’s most beloved video games. From the creative minds behind LOVE, DEATH + ROBOTS, each of the 15 episodes is a celebration of games and gamers.
Dungeons & Dragons: The Queen's Cradle
On the hunt for a dragon cult, a band of adventurers rescues a boy who’s haunted by a sinister force.
A conquering king washes ashore on a mysterious island with no army and no clue. He may need an eternity to find his purpose.
After revolting against their corporate overlords, a group of mining robots is condemned to fight for survival in deadly arena combat.
In the grim darkness of the far future, a genetically-engineered warrior who has served on the front lines for centuries confronts his legacy, as his squad hunts down a mutant sorcerer.
Trapped in a vast maze and pursued by ghosts, a mysterious entity summons a warrior to help it escape.