Secret Space Escapes
Secret Space Escapes reveals terrifying accidents, fights for survival, and stories of close calls and near misses by the astronauts who survived them. This all-new series offers chilling accounts of the challenges of space exploration as told only by the explorers who lived them and the men and women in mission control who helped each team avert disaster.
A toxic leak threatens the lives of astronauts upon reentry. An epic mission to the Salyut space station takes an unexpected turn when the crew suffers from depressurization.