Yargi: Family Secrets
Ilgaz is caught by surprise by a murder case: a woman's body is found in a dumpster and the main suspect is someone very familiar.
Çınar claims he did not kill anyone but refuses to answer the prosecutor's questions.
Ceylin tries to hide the evidence that could put Çınar behind bars, and Ilgaz doesn't believe that his brother could commit a murder.
Ceylin's mother can't believe that her daughter was murdered. Meanwhile, Ilgaz still believes in Çınar's innocence.
Ceylin believes she has found her sister's mysterious boyfriend, and Metin has to explain himself to Ilgaz concerning İnci.