Seiren Seiren
Shoichi Kamita is an ordinary high school boy, who is faced with the university entrance exam and worried about his future. This campus romantic comedy, "Seiren", which means honest in Japanese, depicts his pure relationship with three different heroines. Each story is the unique and mutual memory between him and the heroine.
Shoichi is an average guy who has trouble visualizing his future. When he sees how far ahead of him his classmate, Hikari, is in every facet of life, he makes a decision.
The girl who climbed in through Shoichi's window wasn't a ghost, but his classmate Hikari. Her appearance at the summer course rejuvenates him.
Unable to stay in Japan anymore, Kotarou flees to a war zone, where he comes to a standstill yet again. Will he be able to move on?