Selena and Yolanda: The Secrets Between Them
The Woman in the Red Truck
Yolanda Saldivar, the killer of Tejano music superstar Selena Quintanilla Perez, speaks out about her relationship with the singer.
Yolanda Saldivar and her family reveal never-before-seen documents and information that they believe changes the narrative of what happened inside the hotel room when Selena died.