Selling Super Houses
This week's challenge is to host an open house event at one of the agency's most exclusive properties.
This week's challenge - conducting a house tour at music legend Boy George's mansion.
Only six trainees remain and today the men face off against the women, staging two identical luxury apartments.
Five trainees remain, and this week they're grilled by property magnate Nick Candy.