Semana del Podcast
For four unforgettable days, Amazon Music celebrated the first edition of Podcast Week: a unique event that brought together eight of Mexico's most influential podcasts for live recordings with their fans. There were unexpected conversations, surprise guests, unique stories, and lots of laughter.