With their reputation growing across London, thieves Gal and Don are recruited by renowned criminal boss Teddy Bass for a high-stakes job. But as they continue to rise in the criminal world, they find their lives changed forever.
More
Following recent success, thieves Gal and Don are recruited by Teddy Bass for a high-stakes job.
After impressing Teddy with their work, Gal and Don accept a new job but soon realise it won't be as easy to complete. As Gal discovers trouble closer to home, Deedee makes a new acquaintance who offers her a way out of her trapped situation.
Despite successfully completing both jobs, Gal is torn over who he can trust, so determines to get answers. Deedee discovers her safety is compromised if she fails to complete her contract, whilst Cecilia's control over Don takes a dark turn.
In preparation for their biggest job yet, Gal outlines a plan to Teddy, Stan, and Don, whilst trying to hide how little prepared he actually is. Deedee visits faces from her past but is unprepared when their reaction is not what she expected.