Shadows of Death
A police officer accused of murder must prove his innocence and find the real killer.
Lieutenant Alan meets with his boss in a secret meeting with an informant in order to acquire the evidence of corruption. A shooter is waiting in hiding at the meeting place.
Lieutenant Alan has been charged with the murder of his boss. Now he must establish his innocence and track down the real perpetrator.