Shahs of Sunset
The members of a group of Persian-American friends juggle their personal lives, careers, families and traditions in Los Angeles.
It's My Birthday Bitches
Reza invites the group to Las Vegas for his over the top 38th birthday party, but after GG and MJ engage in some gossipy trash talking with Reza's friend Anita, tempers flare and threaten to ruin Reza's birthday weekend.
After returning home from Vegas, Golnesa must face the wrath of Reza who is mad at her for the way she acted during his birthday weekend. Mike has a new real estate listing which could be the big payday he’s been hoping for and Sammy works to get in the good graces of a major Beverly Hills real estate developer. Reza throws a Champagne tasting party to see how refined everyone’s taste buds are.
Sammy is put on the spot when Mohamed comes back from vacation and evaluates the work on his palatial Beverly Hills home. Asa plays her music for a major producer and starts to feel pressures to conform her image. At GG’s parents’ 40th anniversary party she risks blowing her cool when MJ shows up four hours late to the festivities.
GG vents to her sister about a fight she has at "Girls’ Night" with Asa and MJ, but finds little sympathy for her flaring temper. Seeking some closure, Reza travels to Long Island to confront his father about the long simmering family issues. In the process he discovers something more shocking and emotional than he ever anticipated about his family's history.