B-Grade filmmaker Hariman shows up to shoot his horror film at an old haveli. Freak occurrences make the crew realise that they're not just shooting a horror film but are soon going to be living one.
India Ka Nolain
When B-grade horror film director Hariman finds himself in debt with notorious gangster Ponty Khurana, he decides that the only way to repay the money would be to shoot another one of his legendary, low-budget, so-bad- that-they- are-bad horror movies.
Hariman tries to replace Monty with Rahul as the lead for his film but it only leads to further complications. A horrendous accident takes place on set. Hariman chooses to bury the problem and keep shooting. But some problems can’t be buried for too long.
Monty finds out about Hariman’s plan to replace him and ends up getting Rahul fired from the film. Rahul finishes his role and the prophecy of Kali Pahadi with his last scene. All hell breaks loose on set with the appearance of a long dead character.
The gang finds out the identity of Ravi’s killer. Prarthana is kidnapped. Ramu Kaka tells them an extraordinary tale. Rahul may have been a side actor in Hariman’s script but he’s the hero in Ramu Kaka’s story. At Kali Pahadi, Chandaal’s life gets a sequel.