Shark After Dark
Off to the Races
Tony Hale and shark cinematographer Joe Romeiro discuss Michael Phelps' race against a great white shark; how sharks measure up in a game.
Comedian Anthony Jeselnik and marine biologist Vicky Vasquez chat goblin sharks and put Jeselnik's shark IQ to the test.
Comedian Chris Hardwick, actress Regina Hall and marine biologist Craig O'Connell weigh in on the battle between east and west coast sharks; Eli debunks the web's most viral shark videos.
Fan favorites from "Naked and Afraid" Cory Williams and Anastasia Ashley join musician Moby to talk about survival tactics and shark species; filmmaker Devon Massyn talks about the dangers of shooting sharks in the wild.
Actress and producer Charlize Theron and cinematographer Andy Casagrande share stories of the "sharkiest" place on Earth and then answer shark week fan questions.