Sharks of Ghost Island
Locals abandoned Ghost Island after multiple shipwrecks and shark attacks. Now, Dr. Craig O'Connell and his team of experts dive in to find out why the island at the edge of the Bermuda Triangle attracts so many sharks -- including the Great White.