Valley of Tears
Yoav leads his small unit in an against-all-odds fight to protect the Hermon intelligence soldiers; Dafna resists orders for all women to evacuate the front lines; the 87th is thrust into battle and suffers a devastating loss.
Avinoam attempts to lead his fellow soldiers to safety through Hermon’s secret tunnels. The 87th grows worried about Caspi’s mental instability.
Marco leads a rebellion against Caspi. Yoav and Avinoam get caught in an ambush. Dafna attempts to restore order at her command post.
Melakhi continues his quest to rescue his friends, despite disturbing revelations from Meni. Avinoam and Yoav bond in the most dangerous of circumstances.
Meni refuses to accept his son’s fate as Dafna takes on a new mission at command. Avinoam tries to bring a desperate Yoav to safety. Melakhi finally confronts Alush.