Life on the farm becomes a hive of athletic activity as Shaun and friends stage their very own sporting extravaganza. In heroic style Shaun, Bitzer and friends compete for victory in 21 events.
Shaun uses his fellow sheep to construct a pole vault- if only they would stand still!