She and Her Cat: Everything Flows She and Her Cat: Everything Flows
She has kept herself locked in her apartment and ignored phonecalls for so long that her friends and family - and Daru - are growing worried. Then, mysteriously, her mother receives a phone call from her home number, but only hears silence on the other end...