Who is the panty-masked villainess spreading obscenity in a country where even the mildest off-color musing can land you in jail?
Whom Does Public Order and Morality Serve?
Tanukichi Okuma begins his first day at the most prestigious public morals school only to find himself roped into joining an obscene terrorist organization bent on the destruction of everything that his new school stands for!
Ayame and Tanukichi flesh out a plan to "educate" their classmates during the school's yearly physicals!
Tanukichi is blackmailed into helping the struggling artist, Otome Saotome, get closer to her muse. Meanwhile, Ayame goes on a date with Anna?!
SOX plans a new lewd scheme to penetrate a forest that is said to be a treasure trove of dirty books, but will Tanukichi's new stalker delay their plans?
SOX receives some unexpected assistance while infiltrating the forest, but Ayame and Tanukichi are caught in the act before fulfilling their ultimate goal! Can Tanukichi perform under pressure, and save Ayame from her untimely defeat?!
SOX tries their luck at the lost art of forbidden-toy making! What could possibly go wrong when one of these creations ends up in the hands of Anna?