Shining For One Thing
Lin Bei Xing (Zhang Jia Ning), a zoo worker approaching 30, is devastated when her fiancé Zhan Yu (Wu Xi Ze) calls off their wedding, claiming he never loved her. In a desperate attempt to win him back, she revisits their high school memories by dressing in her old uniform and using her vintage 2G phone. Unexpectedly, she time-slips to 2010, where she meets Zhang Wan Sen (Qu Chu Xiao), a talented student with a tragic past. As she repeatedly travels between 2021 and 2010, Lin becomes determined to change both her own future and Wan Sen's fate. Her time-traveling adventures bring her closer to Wan Sen, raising the possibility of rewriting their destinies. This is a 2022 Chinese drama series directed by Chen Xiao Ming and Zhang Pan.