Shoot! Goal to the Future
Useless
Hideto Tsuji is a young man who's given up on soccer after his old team turned against him. But soccer might not have given up on him, as his school's high school team just got a new coach that's a famous former pro player!
Coach Kamiya has set a tough deadline for the Kakegawa soccer team: they have 1 month to win a game or he's shutting them down. But their first match is a devastating loss, and the only have time to play one more game.