Sin miedo a la verdad
Mirreyes impunes
Manu helps Emilio find an important video to help a girl who was abused by her schoolmates.
A reporter is kidnapped by members of a mafia by posting photos found on one of their cell phones, but Manu will help her to leave her horrible hiding place alive.
The bad decisions of a young man who starts selling drugs to have money and conquer the girl he likes endangers his brother's life, but Manu decides to help and save him.
A dangerous organ dealer kidnaps a child with autism to use one of his organs in another person, but Manu saves him from a terrible death.
A young woman decides to meet a boy she met online and realizes that the only thing that awaits her is a terrible hell, but Manu manages to save her.
Manu helps a man find his wife and children, but discovers that he made a big mistake, because the man beats her and mistreats his children.