Sing Yesterday for Me Sing Yesterday for Me
Kei Toume's eighteen-year youth ensemble classic gets its long-awaited animated adaptation. A story of love and humanity, following four boys and girls trying to live their best lives through hardship and turmoil, in a small town on a private rail line just outside of Shinjuku. Minor misunderstandings lead to big complications, and their various feelings become entangled. A story of dai...
A Misfit's Attempt at Self-Reform
Uozumi Rikuo runs into his old crush, Morinome Shinako, and Nonaka Haru runs into her old crush, Rikuo.
Minato Kouichi was a classmate of Morinome Haru, and a student of photography. They run into each other at Rikuo’s workplace.