Sister, Sister
The Meeting
Once separated at birth, identical twins Tia and Tamera, rediscover each other and scheme to live under one roof with their adoptive parents, who have nothing in common but their love for the girls.
When a pimple pops up just before Tia's big date, Tamera agrees to step in for her -- and finds herself falling for Tia's guy.