Skate Tales
Madars Apse takes you back out along skating’s outside edge, to share life experiences and ask unique individuals that one simple question: what does skateboarding mean to you?
Bam Margera
Madars Apse begins his journey by traveling to Pennsylvania to meet up with the iconic Bam Margera and check out his skate barn and a brand new ramps.
Sergio Yuppie
Join Madars Apse as he travels to Brazil to learn from downhill legend Sergio Yuppie. Visit Yuppie's factory to see a skateboard get made before hitting the streets.
Skateboarder Madars Apse travels the world to skate with and learn from people pushing the culture of skateboarding in their own special way.
When a 60-man crew of international volunteers built a skatepark in Addis Ababa, Ethiopia in 2016, it kick-started a mushrooming cultural revolution in the birthplace of Rastafarianism.