Slutever
Happy Endings
In the name of gender equality, Karley hunts for a happy ending massage for women. Turns out it's harder to find than you think.
Lifestyle Slaves
Karley spends time with a dominatrix and her platonic lifestyle slave and finds an unexpected dynamic.
Karley travels to San Francisco to meet the female creators of weed lube, with the hopes of getting her orgasms to a higher state of consciousness.
Karley investigates the kink travel industry and goes dungeon hunting with a specialized real estate agent, hoping to plan the perfect vacation for sluts worldwide.
Karley meets with members of the trans community who want to open the conversation around trans sexuality, including trans icon and educator Buck Angel.
Live sex camming offers a more personal and interactive alternative to porn. Karley meets with cam girls to investigate whether camming is the future of adult entertainment.