Snack-Off
From the mind of Rob Dyrdek comes a cooking competition show unlike any other, which takes mundane munchies and elevates it to a fully baked art-form! "Snack-Off" is a half hour strip cooking competition show where a group of amateur chefs battle it out in an array of "snack" inspired challenges.