SNL50: Beyond Saturday Night
A behind-the-scenes look at the creative process of legendary sketch comedy "Saturday Night Live," with fresh insights into the show's history.
During SNL's strange, yet pivotal 11th season, Lorne Michaels' return reshapes the show's legacy.