Somewhat Familiar
Brazilian journalist Pedro Andrade travels the world to explore diverse families from different cultures in an intimate journey that reflects his own experience as a first-time father.
Illegal Parenthood
Pedro travels to Italy, where he meets Luca and Salvatore, a couple raising a daughter who does not share their same citizenship rights.
A Transformed Life
In Hawaii, Pedro and Ben prepare for the birth of their daughter and deepen their bond with Whitney during her final days of pregnancy.
Pedro travels to a matriarchal community in China to understand how its values shape the lives of those who grow up there.
In South Korea, Pedro explores the world of adoption and meets Layne, who reunites with his biological mother.
Pedro explores the foster care system in the U.S. and meets Robert, who now helps other children after experiencing it himself.
Pedro explores fatherhood after turning 40, uncovering stories shaped by love, maturity, and the quiet fears that come with time passing.