Somewhere Boy
Bold and beautiful drama about a sheltered teenager thrust into the world. Danny was just a baby when his mother was killed and his grief-stricken father locked him away to keep him safe. But when Danny turns 18, everything he's ever known explodes in an instant. Suddenly he has to come to terms with a whole new world he didn’t know existed.
For all his life, Danny's dad has kept him locked inside. But one day, everything changes.
Danny realises that other people might not have loved his dad in the same way he did.
Aaron navigates the beginnings of a crush, while Danny embarks on a journey of discovery.
Danny and Aaron have fallen out, and now Danny must face the truth about life with his dad.