Between the Sky and Sea Between the Sky and Sea
Fish suddenly disappeared on Earth. The Ministry of Fisheries has initiated the experimental program of creating ‘Aquatic Orbs’, farming fish in encapsulated bodies of water in space. Six girls are selected as candidates to become fishers who will go into space to catch new species of fish. From Onomichi City to the cosmos, this is the story of aspiring girls aiming to be Space Fishers!
Gonna Fish in Space!
Soramachi Haru has dreamed of becoming one of the first-ever space fisherwomen, so that she can feed her beloved grandma her favorite sushi dishes. But she never expected it to go like this!
Haru and Namino must work together for the girls' squad to have any chance in the upcoming test. However, Namino refuses to even fish with Haru, and so the gang comes up with an idea.
Makoto has been keeping something a secret from the rest of the girls' squad, but it unexpectedly ends up coming to light.