Sorairo Utility
High schooler Minami has no aspirations and worries she will live her life as a minor character. She runs away from school and finds golf at a driving range. Along with golfer Haruka and influencer Ayaka, Minami aims to become her own protagonist.
Haruka gives Minami her old golf set; Minami is excited to have the equipment but realizes the driving range costs a lot of money; she gets a part-time job.
Minami is in for a lot of firsts; she heads towards her very first round at her very first golf course and she hits her first shot with the utility.