Soy Luna Soy Luna
Luna lives with her parents in a mansion in Cancun where they work. A new owner arrives at the mansion and proposes that they can be part of her staff in Buenos Aires. They accept. Luna's life will change forever.
Luna meets the track of her dreams and finds out that they are looking for a track assistant. She decides to take the test, but Ámbar and her friends have a plan.
Ámbar's plan fails, but she does not give up: she tells Luna's parents about her new position. Mónica and Miguel forbid her to go to the track and asks her to concentrate on her studies. A mysterious call will make Sharon very nervous.
Ámbar, Delfi and Jazmín suspect that Nina knows of their plan to sabotage Luna's skating test. They decide to take action on the matter. Luna can not communicate with Simón and this makes her very nervous, but soon she will know the reason.
After the presentation of Simón and Luna, Ámbar and Matteo appear by surprise as they do not want to be less important. Two men follow Sharon closely, while Rey investigates the call. Luna is happy to have her best friend back.