Spacey Unmasked
Take a forensic look at the controversial and once-revered actor Kevin Spacey, from his childhood to his meteoric rise to stardom, through to his spectacular fall from grace as multiple men allege that he used his power to make unwanted sexual advances.
As multiple men go on the record for the first time about their experiences with the once-iconic Hollywood actor Kevin Spacey, Spacey's tumultuous childhood and warp-speed rise to fame come into focus.
Kevin Spacey's meteoric film and stage career trajectory appears unstoppable -- but behind the scenes in the US and UK, multiple young men claim to be victims of alleged inappropriate behavior by Spacey.