Special A
Hikari Hanazono was the best at everything, so when she challenged Kei Takishima to a wrestling match, she naturally assumed she would win. She lost; he won; and the natural order was disrupted. Ever since, Hikari’s entire life has been structured around beating Kei at SOMETHING. Try as she might, Hikari always comes up short.